Thursday, July 20, 2017

New in: Czarny & Kombokolor bag



Dziś przychodzę do Was z kolejnym nowym zakupem: ponieważ moja poprzednia codzienna torba od Klaudii Markiewicz uległa wypadkowi i nadaje się już tylko na wyjście po ziemniaki, sprawiłam sobie nową torbę - większą, bardziej pakowną i porządną. To jest konkret torba w rozmiarze XXL, która pomieści nie tylko cały typowy torebkowy bajzel jak kosmetyczka, portfel, kalendarz, długopisy i książka, ale też wszystko, co jest potrzebne na weekendowy wyjazd. Jedynym minusem jest to, że wtedy robi się dość ciężko :D 

Zaczęło się od sesji zdjęciowej autorstwa Karoliny Orzechowskiej dla marki Czarny Szyje. Kiedy zobaczyłam na zdjęciach te torby, wzbogacone o autorskie nadruki Izabeli Jankowskiej z Kombokolor, przepadłam! 
Od razu spodobał mi się wzór tulipanów. Kiedy torba przyjechała, okazało się, że można ją nosić z dwóch stron - na zdjęciach produktowych widać tylko jedną stronę z nadrukiem dwóch dużych kwiatów, ale z drugiej są nadrukowane malutkie tulipanki <3 wewnątrz torby jest też funkcjonalna przegródka na telefon, dzięki czemu znalezienie go w tym haosie zajmuje chwilę. 


Jestem zachwycona i gorąco polecam <3


1 comment: