Tuesday, August 22, 2017

#163


Cześć! Dziś ja i torba od Czarny Szyje w pełnej okazałości. Oprócz tego nowa spódniczka z Zaful i bluzka Ichi, którą prawie sprzedałam - o ja niemądra! W lecie sprawdza się idealnie, w dodatku wpisuje się w trend białej koronki (pisałam o tym tutaj). Jak Wam się podoba? 




blouse - Ichi, skirt - Zaful (here), belt - Rosegal (here), bag- Czarny & Kombokolor, shoes - 67

Hello Dears! 
Today I am wearing my new Zaful denim skirt and Ichi lace top. Fortunately I didn't sell it as I planned, because it's perfect for summer and it fits the summer lace trend! (see my latest post here). Also you can see my Czarny Szyje bag with Kombokolor prints which is one of my best buys lately.

How do you like this look?

6 comments:

  1. Rewelacyjnie wyglądasz w tej stylizacji :D

    ReplyDelete
  2. Wciąż nie mgoę się nadziwić, jak to moda lubi zataczać koła.... gdyby rok temu ktoś mi powiedział, że jeansówki znowu wrócą do łask, chyba zabiłabym go śmiechem, a tu proszę :D teraz sama chętnie bym taką sobie sprawiła :)
    super kochana wyglądasz !! <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. takie 'tradycyjne' miniówy jakie pamiętam sprzed 10 lat też nie mieszczą mi się w głowie, ale już taka z podwyższonym stanem i o linii A wygląda dużo lepiej :)

      Delete