Sunday, July 30, 2017

#160


Cześć!
Nie wiem jak to się stało, że mąż miał wolny ranek razem ze mną i mogliśmy wyjść na spacer pierwszy raz od... bardzo dawna <3 więc przy okazji popełniliśmy zdjęcia mojej nowej bluzki *__* ma rękawy z potrójną falbanką i jest lekko transparentna, idealna do stylówek boho jak i do prostych dżinsów i trampek. Na stronie jest już wyprzedana, ale na pewno znajdziecie tam wiele innych podobnych fasonów :)


Mój brzuch jest tak blady, ponieważ słońca jeszcze w tym roku nie widział i nie wiem, kiedy zobaczy, mój grafik nigdy nie może się dostosować do pogody :P Ach, no i mam też nową torbę <3 pokazywałam ją tutaj, ale teraz lepiej widać jej rzeczywisty rozmiar. 
Jak Wam się podoba? 







blouse & necklace - Zaful (here & here), belt - Rosegal (here), sneakers - Altercore via zibru.com, bag - Czarny x Kombokolor 

Hello everyone!
There was a miracle, me and my husband had a day off together!!! Actually it was just a morning, but it means so much to me to be able to go for a walk together since two months... and by the way we took these photos. My new blouse has lovely ruffles on the sleeves which makes it perfect for boho outfits, but it also looks great with a pair of jeans and sneakers. It is sold out already but I hope you'll find something similar on the website. 
Also my skin is so pale and it's the middle of the summer, I wish it will be as sunny in September as it is now! 
I also have a new bag, it is by the polish designer Czarny Szyje and the handmade print was designed by lovely Izabela from Kombokolor <3 you really need to check her out! 

3 comments:

  1. Bardzo ładne połączenie.
    Podoba mi się ten look.

    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete

  2. Love the first look! that dress is perfect with the sunglasses!
    Regards
    Somethingoff.com

    ReplyDelete