Saturday, June 3, 2017

New in: V-neck pumps


Dziś są moje urodziny, więc pochwalę się z tej okazji nowymi butami *__* O szpilkach z wycięciem 'w serek' pisałam tutaj, początkowo chciałam sprawić sobie egzemplarz na szpilce z H&M, ale oszalałam, kiedy zobaczyłam te cuda na stronie Stradivariusa. Co prawda nie są tak mocno wycięte w 'V', ale i tak mają ten retro sznyt. Uwielbiam <3 A co Wy o nich sądzicie?






heels - Stradivarius, sunglasses - Zaful

Hello! Today is my birthday and this is a great occassion to show you my new heels <3 I was writing about the V-neck heels trend here and firstly I really craved for white stilettos from H&M, but when I saw these babes from Stradivarius, I went crazy! I love this retro shape and the mirror heel <3 What do you think?

3 comments:

  1. Karolina, po pierwsze to spóźnione sto lat!
    Najlepsi ludzie rodzą się w czerwcu ;)

    Przepraszam, że dopiero teraz, ale miałam imieniny Leszka i generalnie mało czasu :)

    Buty - pasują do Ciebie, bo Tobie zawsze po drodze z retro sznytem w alternatywnych wariacjach.
    Mnie samej średnio się ten fason podoba, ale o tym pisałyśmy już przy okazji pokazywania przez Ciebie tamtych szpilek z H&M'u ;P

    ReplyDelete
  2. Świetne buty :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetne buty :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete