Wednesday, June 28, 2017

#158


Dawno mnie tu nie było, a to przez permanentny brak czasu oraz osoby pełniącej funkcję fotografa, a także dość niewyględne wnętrza, jakie obecnie zamieszkuję. Oto co udało mi się popełnić dzisiaj przy pomocy samowyzwalacza i ładnej pogody. Tak, AŻ DWA ZDJĘCIA, z czego drugie też się nie nadaje, ale jako jedyne w miarę trafione z ostrością. 



Jakieś porady? Jak radzą sobie samotne blogerki? Statyw i w plener, nieważne co powiedzą przechodnie? Czy może zatrudniają fotografów w zamian za 'wzbogacenie portfolio'? Dawajcie jakieś pomysły!


top - Banggood, shorts - Lee vintage, sneakers - Altercore, sweater - Yoshop

Hello everyone! This is what I managed to do today with my camera and nice weather. I am so frustrated that I can't make more photoshoots, because there is nobody who could take photos for me, and no time for doing it myself, even my room is so ugly that I can't do anything at home. How can you have such wonderful photoshoots if you are alone like me? 

6 comments:

  1. Czy to Władysławowo ;)? Bo jakoś tak mi się to miejsce podobnym wydaje ;P

    Jeśli nie wstydzisz się obcych, często z nie do końca czystymi intencjami chłopów, których wizja estetyczna Ciebie może odbiegać od tego, jaka się sobie podobasz, to polecam maxmodels, ale nie jestem pewna czy od czasów kiedy ja miałam tam konto (a będzie to już z 7 lat) ludziom już się nie znudziły projekty TFP.

    Poszukaj też różnych amatorskich grup fotograficznych, na pewno coś takiego jest gdzieś w Twoim mieście :)

    Szorty super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, Władysławowo, jestem tu już od kwietnia w pracy, mąż mój pracuje od świtu do nocy więc i wykorzystywać nie mam kogo... myślisz, że tutaj znajdę jakichś normalnych fotografów-amatorów? :D
      a szorty to są właśnie te antyki o których pisałam u Ciebie, które mi z tyłka zlatują :P

      Delete
  2. Ja wykorzystuje mojego chłopaka do robienia zdjęć >3 zawsze możesz założyć konto na jakimś maxmodles bo tak łatwiej szukać!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi też zdjęcia robi mąż, ale teraz nie ma czasu ze względu na pracę. Problem w tym, że ja też nie mam czasu na jakieś skomplikowane sesje, zależy mi na kilku prostych zdjęciach raz w tygodniu. Ale kupiłam statyw, może nie wezmą mnie za kompletną idiotkę :D

      Delete