Sunday, May 14, 2017

Banggood wishlist






Nadchodzi lato, a ja jak zwykle nie mam się w co ubrać. To pewnie dlatego, że 90% wakacji spędzam w pracy i nie mam czasu kupować rzeczy, których nie mam nawet kiedy założyć.  Dostałam jednak prośbę od banggood, by stworzyć kolaż z ich ubraniami, i korzystając z okazji wybrałam do wishlisty delikatne i zwiewne letnie bluzki, które z chęcią zobaczyłabym w swojej szafie. Która podoba się Wam najbardziej? 


The summer is coming, and I have nothing to wear (as always during holidays). It might be because I am working all summer and I don't even have time to buy things which I couldn't wear... However, this time I decided to choose something from Banggood - they asked me to make a wishlist and I choose these wonderful summer blouses and tops and I wish some of them will be mine.
Which one do you like the most? 

1 comment: