Wednesday, April 19, 2017

#156


Stylówka w stylu lat 80. na święta: koszula z kokardą pod szyją i bufiastymi rękawami, mom jeans i szpilki V-neck, o których pisałam TUTAJ - okazało się, że znalazłam te, w których chodziła kiedyś moja mama! Na nieszczęście są na mnie trochę za duże, więc na prawdę nie mam wyjścia i po prostu muszę kupić sobie nowe...




shirt, heels - vintage, jeans - Stradivarius, rings - Yoshop

This is my 80s inspired outfit which I was wearing on Easter: silver bowknot shirt with puffed sleeves, mom jeans and V-neck heels which I was writing about not so long ago in THIS post. As it turned out, I found my mom's old heels! Unfortunately they are slightly too big for me so I really need to buy a new pair of these...

5 comments:

  1. O tyle o ile sama nie wyobrażam sobie siebie w takich szpilkach/czółenkach/zwał jak zwał, o tyle u innych, jeśli rzeczywiście są dobrane do zestawu "z epoki", to nawet mi się te buty podobają :D

    Tu na przykład - bardzo :D

    Ej, rozważ, czy nie wystarczy poupychać w tych butach takich podpiętek i napalcówek - może nie trzeba będzie kupować nowych ;)

    ReplyDelete
  2. Bardzo ciekawa stylizacja, wszystko bardzo ładnie ze sobą współgra:)

    ReplyDelete