Tuesday, March 21, 2017

Spring Giveaway - 3 choker necklaces

Cześć wszystkim!

Z okazji 1 Dnia Wiosny mam dla Was konkurs: do wygrania aż trzy naszyjniki-chokery! Pierwszy - minimalistyczny, wąski, z aksamitu; drugi - o supełkowej fakturze; trzeci - z aksamitu, z zawieszką w kształcie czaszki i skrzydeł. 

Jak je zdobyć?





  • polub Kolejny Typowy Fanpejdż na Facebooku;
  • udostępnij ten post konkursowy na swojej tablicy (ustawienia publiczne);
  • napisz komentarz pod tym wpisem (komentarz musi zawierać Twoje imię oraz adres e-mail, numerek wybranego przez Ciebie chokera oraz dlaczego to właśnie Ty powinnaś/powinieneś go otrzymać; np. "Kasia kasienka123@gmail.com, nr 3. Powinnam go wygrać ponieważ ...").

Osoby nieposiadające konta na bloggerze/Google również mogą brać udział w konkursie.
Jedna osoba może wygrać tylko jeden choker, tak więc zwycięzców będzie aż trzech!

Konkurs trwa do 10 kwietnia do godziny 23:59, wyniki podam 11 kwietnia. 
Powodzenia! 




Hello everyone! We have spring already, so I've got some great giveaway for you guys: you can win three wonderful choker necklaces!
How to enter the giveaway?

  • like Kolejny Typowy Fanpejdż on Facebook;
  • share this giveaway post on your wall (public settings);
  • leave a comment below (your comment must contain your name, e-mail address, number of chosen choker and short answer why you should win).

If you aren't registered on blogger or Google, don't worry, you still can take part in this giveaway.

One person can win only one choker, so I will pick 3 winners! 
The giveaway ends until April 5th, 11:59 p.m. The winners will be announced on April 6th. 

Good luck!



6 comments:

  1. choker to nie moja bajka, ale mam nadzieję, że dużo osób weźmie udział :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    ReplyDelete
  2. Śliczne chockery, ten ostatni troszkę mnie przeraża, bo jakoś nie przepadam za czaszkami, ale ten pierwszy i drugi śliczne.
    Powodzenia w konkursie :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Wszystkim biorącym udział powodzenia <3
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Bardzo podobają mi sie chokery sama mam 2 ale noszę tylko jeden :D
    Czekam na kolejne posty!! - obserwuje -
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    ReplyDelete
  5. Nie biorę udziału w konkursie dlatego, że mam dosyć sporo chokerów :)
    Natomiast życzę wszystkim powodzenia :*

    NEYLLA

    ReplyDelete
  6. Odličan post! Prvi puta sam na tvom blogu i jako mi se sviđa!

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    ReplyDelete