Saturday, March 25, 2017

Inspiration: V-neck heels


Lata 80 będą bardzo mocnym trendem nachodzącej jesieni (tak, wiem, ledwie wiosnę widać, a ja już o październiku), na razie opanowały buty. Szpilkie wycięte "w serek" pojawiły się pierwsze u Celine. Swoje wymarzone ma już Gosia Boy, szaleństwo opanowało też fashionistki na tygodniach mody. Dla mniej zamożnych znajdzie się coś w Mango i H&M. Pamiętam, że kiedyś moja mama miała takie... 













80s will be a major trend for the upcoming fall season (I know, spring is just around the corner and I am thinking about fall?), now it only took over the heels. I mean those "V-neck" heels from Celine which you could see everywhere during fashion weeks. If you can't afford those, go to Mango or H&M. I remember my mom walking in pumps like these in the 90s...

2 comments:

  1. Niby fajnie wygladają ale to jednak nie dla mnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/stylewepl-and-justfashionnow.html

    ReplyDelete
  2. Nie wiem czy ten trend do mnie przemawia. Chyba nie do końca to dla mnie :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    ReplyDelete