Friday, March 31, 2017

#153


Nie będę się dziś zbytnio rozpisywać, bo czas mnie goni i trzeba iść do pracy. Zostawiam Was ze zdjęciami mojej nowej spódniczki od Yoshop <3 


Nie byłam za bardzo zadowolona z tych zdjęć, bo robiliśmy je w samo południe, było ostre słońce i nie wyszły tak jak bym chciała, ale chyba nie jest tak źle, co? ;) Wyciągnęłam też moje stare ombre rajstopy, które miałam na sobie może 3 razy... i całkiem nieźle tutaj wyglądają! 




top - second hand, skirt - Yoshop, tights - Marilyn, boots - Zaful 

Hello guys! I'm going to work again so I won't write much today, I'll just leave you with these photos of my new mini bowknot buckle skirt from Yoshop <3 

To be honest I wasn't satisfied with these photos when we took it because the sun was shining too much, but now I think it's not that bad, what do you think?
I also wore my old ombre tights and I think they also look quite good here. I hope you like this outfit! 



4 comments:

  1. wyszły świetnie!
    zdjęcia w słońcu mają swój urok, bardzo ładnie to wygląda! a jakby się jeszcze jakieś flarki porobiły, to już w ogóle pełnia szczęścia!

    spódniczka bardzo ładna, idealnie pasuje do Ciebie i stylu większości Twoich ubrań!

    ReplyDelete
  2. Spódniczka interesująca, fajna... nie mam tylko przekonania co do rajstopek ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja z kolei nie jestem do końca przekonana do rajstop Soyelle ;)

      Delete