Tuesday, March 14, 2017

#152


Uwaga! Oświadczam, iż mom jeans są od teraz moim najulubieńszym fasonem spodni! Widzieliście już je w wydaniu casual i w stylu lat 80., a dziś wyszło nawet trochę elegancko, bo z białą koszulą i jazzówkami. Kiedy zobaczyłam tę koszulę na stronie Yoshop...

 wiedziałam od razu, że będzie moja. Te łapki na kołnierzyku i wykończenie w kształcie profilu twarzy chwyciło mnie za serducho <3 No i nie byłabym sobą, gdybym nie podkręciła zestawu czymś ekstra; w tym wypadku są to skarpetki w małe kropeczki. Są na prawdę cudowne! Zobaczyłam je na wystawie wracając z pracy i kolejnego dnia już były moje <3 






 coat - second hand, belt - vintage, jeans - Stradivarius, shirt & backpack - Yoshop (here and here), shoes - CCC, socks - local shop 

I must admit that mom jeans are my favorite kind of jeans since now! You've seen them before in casual and 80s outfits, and today I am wearing them in quite elegant way, paired with white shirt. It is not a plain shirt, however. When I saw it on Yoshop for the first time I knew it will be mine. Look at this collar figure pattern embroidery! I also wouldn't be myself If I didn't add some eye-catching accessory to this outfit; this time it is the socks. These little spots on transparent material look so cute and fancy <3 The black drawstring design satchel backpack is a great replacement of a bag and gives a 90s twist to the whole outfit. Tell me how do you like it?

5 comments:

  1. Ej, nie wiem czy to nie są najlepsze zdjęcia u Ciebie ever!
    Pierwsze to jest rodem z okładek modowych magazynów - nie zalewam!
    Lechu też mi przez ramię mówi, że mu się podoba!

    Generalnie oprócz tego, że zdjęcia pierwsza klasa, to i cały zestaw jest dla mnie taki pierwszej wody!
    Tu nie ma żadnej zbędnej rzeczy, choć dużo się dzieje!

    Perfekcja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję Mar! Dziękuję Lechu! <3

      Delete
  2. love this post! i hope you have an amazing day :D You will like to see more fun from here.

    ReplyDelete
  3. Koszula wymiata!!! Jest rewelacyjna! Całość bardzo podoba mi się! :)

    ReplyDelete
  4. Jak ślicznie, jej! Ta koszula jest genialna a buty to miłość <3

    ReplyDelete