Thursday, February 16, 2017

#150


Nadrabiam właśnie blogowe zaległości z minionego tygodnia i widzę, że na większości z nich pojawił się wpis o tematyce walentynkowej. Jeszcze parę lat temu moje nastawienie do tego dnia wyglądało mniej więcej TAK; uparcie twierdziłam, że to przereklamowane amerykańskie święto, niepotrzebne i głupie, i w ogóle to rzygam tęczą a miłość nie istnieje. 

Dziś uważam podobnie, z tym, że nie neguję tego dnia całkowicie. Nadal uważam, że jeśli się kogoś kocha, to należy to okazywać zawsze, każdego dnia, a nie raz w roku. Jednak z drugiej strony widzę, że dopiero taki dzień pozwala niektórym osobom zdobyć się na ten odważny krok i zaprosić sympatię na spacer, do kina czy kolację. 
Swoje Walentynki spędziłam w pracy, podobnie jak mój M., i mimo że nie mieliśmy ani chwili na odpoczynek, to miło było popatrzeć na te wszystkie zakochane pary trzymające się za ręce :) może to jedyny dzień, kiedy mogli oderwać się od swoich obowiązków i zapomnieć o całym świecie? Nie mnie to oceniać. Życzę wszystkim ludziom, by znaleźli swoje szczęście, swoją miłość na całe życie, tak jak ja znalazłam. 





coat - second hand, turtleneck & boots - Zaful (here and here), jeans - Stradivarius

I just realized that in past weekend almost all bloggers wrote about Valentine's Day: inspirations, x ways to spend Valentine's day alone or with your love, about gifts etc. I must say in the past my attitude towards this day looked more or less LIKE THAT: it's overrated, stupid, and love actually doesn't exist. 
Now it's a little bit different. Well, I still think that if you love someone, you should show your love everyday, not only on 14th February, but on the other hand I see that this day might encourage shy persons to invite their beloved ones for a date, walk or dinner. 
I spent my Valentine's day at work, as well as my husband did. We both had really hard day but when I saw all these couples holding hands, I felt I'm doing right. I don't want to judge, I only want everyone in this world to find the love of their life just like I found mine. 

4 comments:

  1. Ja zawsze mówię, że jeśli już kochasz, to dlaczego nie okazać tego mocniej w taki dzień?
    Przecież prezenty można też dawać bez okazji, a jednak w Boże Narodzenie obdarowujemy nimi bliskich :)
    Dla mnie Walentynki są analogiczne :)

    Lubię pozytywne święta ;)

    ReplyDelete
  2. http://martynakochanowska.blogspot.com/2017/02/kozuchowe-love.html Kocha się cały rok a nie tylko w Walentynki :) Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  3. podobają mi się Twoje botki ;)

    ReplyDelete