Friday, February 10, 2017

#149


Aż mnie ciarki przechodzą, kiedy patrzę na te zdjęcia! Zrobiliśmy je w grudniu, jeszcze będąc u rodziców. Trwało to wszystko 10 minut, bo więcej na takim mrozie nie byłam w stanie wytrzymać ;)
chociaż marzy mi się jeszcze jedna sesja z prawdziwego zdarzenia w podobnym klimacie, ale w trochę bardziej sprzyjających okolicznościach przyrody. Podziwiam wszystkie modelki, które niezmordowanie godzinami pozują do zdjęć w takich temperaturach... brr! 





lace shirt, ruffled dress - second hand, corset - Allegro

These photos give me thrills whenever I look at them... We did this photoshoot in December, when we were visiting my parents. I took us about 10 minutes, because I simply couldn't stand such cold any longer... However I wish we could do another professional photoshoot like that in the future, when the weather will be more bearable ;) Now I can say I really admire the work of professional models who often have to pose in such weather conditions for hours! 

3 comments:

  1. hehe, też kiedyś miałam fazę na gotyk i planowałam zakup takiego gorsetu, ale Lechu powiedział, że mnie wiązać nie będzie, a mnie tylko te wiązane się podobały ;P

    także - zazdroszczę, bo świetnie to wygląda!
    No i pasuje do Twojego stylu ;)

    ReplyDelete
  2. Wow I'm in love with these photos, you look amazing! :)
    <3

    ReplyDelete
  3. Hot AF! Fierce incarnate. <3 Gorgeous!

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    ReplyDelete