Tuesday, January 17, 2017

#146



Ostatnio udaje mi się realizować ideę, którą podpatrzyłam na blogu Ubieraj się klasycznie. Maria tworzy moodboardy, na podstawie których tworzy później stylizacje, np. czerwona sukienka na podstawie moodboardu 'Czerwień'. Jest to niesamowicie przydatna rzecz, takie tworzenie moodboardów, ponieważ dzięki temu mamy okazję zweryfikować, co nas na prawdę inspiruje i w jakim kierunku chcemy dążyć. 


Co prawda Maria prezentuje na swoim blogu totalną klasykę i nie po drodze mi (jeszcze) z takim stylem, jednak ilość wiedzy na temat kształtowania stylu i budowania bazy garderoby powala na kolana. Jeśli jeszcze nie znacie tego bloga, to zajrzyjcie koniecznie!
U mnie ten proces wygląda trochę inaczej, bo np. o spodniach dzwonach pisałam już ponad rok temu, a założyłam je dopiero teraz... ale przynajmniej wiem, że było warto i że na pewno chciałabym sprawić sobie jeszcze jedną parę takich spodni, najlepiej z podwyższonym stanem i w bardziej odważnym kolorze. Te, które mam na sobie, są z czasów liceum: fason bardziej bootcut niż flared (chałupniczo poszerzyłam sobie te nogawki), a talia gdzieś pomiędzy low a mid waist, więc trochę zaburzają mi proporcje. Takie karzełki jak ja powinny talię zaznaczać trochę wyżej ;) 
Wyszło trochę mrocznie, i w trakcie zdjęć zaczął padać śnieg! Ja to mam szczęście :) 
Dajcie znać, jak się Wam podoba! 
Nosicie dzwony? :) 





jacket, jeans - old, lace shirt - second hand, belt - vintage, choker - choies, boots - Zaful


4 comments:

  1. Ja tam nie zauważyłam, żeby cokolwiek Ci się zaburzało - w ogóle jestem zdania, że takie rzeczy wychodzą jedynie na zdjęciach, w czasie kilkuminutowego spotkania "w realu" mało kto lustruje nas tak dokładnie, więc nie do końca warto się tym przejmować.
    Może karzełek, ale szczupła istota - u szczupłej ciężko cokolwiek zaburzyć ;)

    ReplyDelete
  2. Ja tam też nie widzę żadnych zaburzeń w Twoim wyglądzie, widzę natomiast ładną, zgrabną dziewczynę , fajnie wystylizowana. Pięknia koronkowa bluzka, dzwony, które wydłużają nogi...no i te rude włosy.

    ReplyDelete
  3. Omg those lace cuffs with the leather jacket. Perfect! Love love love. <3

    – Anna

    www.melodicthriftychic.com

    ReplyDelete