Thursday, January 5, 2017

#145


Wracając do grudniowych wojaży, to chciałam Wam powiedzieć, że będąc na wschodzie, przy okazji odwiedziliśmy Zamość. Choć było dość zimno, to dzień spędziliśmy cudownie - Zamość jest przepięknym, zadbanym miastem z bardzo imponującą i urokliwą starówką, a z drugiej strony jest tam bardzo kameralnie. Chętnie bym tam zamieszkała!



Mam do Was jeszcze jedną prośbę - mój ukochany bierze udział w konkursie Energi, na jego zdjęcie możecie oddawać głosy TUTAJ, a głosować można raz dziennie. Mamy jeszcze dwa tygodnie! Liczę na Waszą pomoc! <3













jacket - second hand, denim shirt & belt - vintage, pants - TK Maxx, boots - Vagabond, bag - Klaudia Markiewicz

When we were visiting my parents in December, we took advantage of being in the eastern part of our country and went to Zamość. It's a small town, but with breath-taking architecture and beautiful little streets. Also the Christmas lights were so romantic and cute! We spent wonderful day there, even though the weather wasn't that nice. I really love this place and I must say I could live there. 
What are your thoughts?
P.S. there is one more thing I would like to ask. My husband takes part Energa contest - you can vote for his photograph HERE and you can vote once a day! Please help us if you don't mind :) 

2 comments:

  1. Nigdy nie byłam w tej części Polski i widzę, że wiele straciłam, bo tamtejsza architektura jest niezwykła!

    Przeraża mnie pierwsze zdjęcie - te gołębie tak chodzą wokół Ciebie jakby przeczuwały, że możesz zamarznąć i one mogą Cię zjeść żywcem ;P
    Boję się gołębi ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. nawet ich nie zauważyłam, haha! <3

      Delete