Saturday, December 24, 2016

The Fringe Off #3 - Metallic


Dziś przygotowałam dla Was kolejny wpis z dziewczynami z The Fringe Off, a
tematem tegoż wpisu jest trend 'metallic'. Interpretacja dowolna: nadruki, materiały, faktury, kolory, total looki, dodatki... Jednak znów jednomyślnie wszystkie postawiłyśmy na spódnice! (ostatnio każda z nas opracowywała bluzkę z falbankami).
Ja wybrałam sukienkę z metalicznym srebrnym dołem, która zagrała jako spódnica - na wierzch założyłam sweterek z deseniem kwiatów, a zamiast czarnej kurtki zdecydowałam się na szary płaszcz. Nawet pogoda zechciała raz być po mojej stronie i spadł piękny śnieg <3 
Poniżej zobaczycie propozycje Sian, Charlotte, Cassy i Jamie <3 

Zapraszam również na instagram The Fringe Off, gdzie znajdziecie wiele innych inspirujących dziewczyn z grzywkami ;)




Hello everyone! Today's post is again about The Fringe Off, this time our inspiration is 'metallic'. The way we interpreted this trend could be so different: sequins, prints, total looks, accessories, materials... but again we all went into skirts! 

I decided to wear a dress with metallic bottom, which acutally looks like a skirt here. I added a transparent floral sweater over the dress and grey coat. Black jacket would be too 'heavy' for such neutral outfit. Black tights and strong make up are enough. 

You can see SianCharlotteCassy and Jamie ideas below. 

And don't forget to follow The Fringe Off on Instagram!

3 comments:

  1. Jak Tobie jest ładnie w szarości!

    Chyba rzadko ją nosisz, a tak ładnie kontrastuje z Twoimi włosami!

    Wesołych świąt, Karolinko!

    ReplyDelete
  2. Ajćć jaka piękna biała otoczka <3
    u mnie niestety śnieg nie spadl jeszcze ani na chwilę, póki co leje deszcz i jest szaruga, więc pozostaje mi tylko nacieszać oko Waszymi śnieżnymi sesjami :( buuu

    Z chęcią zobaczylabym tą sukienkę w calej okazałości :)
    Super wyglądasz :)

    Szczęśliwego Nowego Roku :*
    Daria

    ReplyDelete