Wednesday, November 30, 2016

#141 /ZAFUL


Ja i mój blog dziś wchodzimy na kolejny level zajebistości - wreszcie dorobiliśmy się lustrzanki i nie musimy już robić zdjęć tabletem! (Tak, niemal wszystkie zdjęcia na blogu były robione tabletem).

Dziś znowu zabawa ze stylem retro i kolorami, ostatnio bardzo podobają mi się wszelkie wariacje z fioletem i bordo. A połączenie tych dwóch to już w ogóle - miodzio <3 
Nie wiem w sumie jak ten zestaw podsumować - lata 60., 70.? Trochę nawiązań jest do jednego i drugiego, a botki ze szklanym 'rzeźbionym' obcasem od Zaful dodają odrobiny nowoczesności i surrealizmu. 





coat & bag - vintage, dress- here, turtleneck - second hand, boots - Zaful (here)

Finally! We have bought a camera and we can do good quality photos for my blog! I'm so excited about that <3

About the outfit: I became obsessed with purple and burgundy lately, I think these colors look fantastic together. This outfit is again inspired by the 60s and 70s, but with modern twist. These wonderful boots with crystal sculptured heels from Zaful give modern and surrealistic twist to the whole outfit. I hope you like this look! 

Find ZAFUL on Instagram

3 comments:

  1. jak to możliwe, że Ty na zdjęciach z tabletu wyglądałaś ładniej, niż ja na tych z jakiejś leszej hiper-ekstra lustrzanki :o

    wychodzi na to, że braków urody żaden sprzęt nie naprawi ;P

    Mnie chyba bardziej podchodzi pod lata '70 ten zestaw, ale że ja się na historii mody raczej nie znam, to tego tam - żadna mi różnica ;)

    torebka zacna!

    ReplyDelete
  2. Lovely dress ! You look like a modern mod girl ! <3 :D

    www.sinbowtie.blogspot.pt

    ReplyDelete
  3. I absolutely love this. Those shoes are just spectacular! Also, I adore burgundy and purple. I've been trying to find ways to incorporate those colors successfully and I just don't know if I have the right pieces in my wardrobe, yet. So frustrating. Your pinafore is just perfect. I could definitely use something like that! :D

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    ReplyDelete