Monday, November 14, 2016

#140


Ostatnio dosłownie mieszkam w tych spodniach, są tak świetne i pasują do wszystkiego, że zamieniam je tylko na 'spodnie po domu'. Warto wpaść czasem do TK Maxxa ;) 
Dzisiejszy zestaw to ukłon w stronę mojego ulubionego stylu grunge i punk. Kurtka z naszywkami z Rosegal pasuje świetnie do wszelkich swetrów i bluz, choć muszę przyznać, że mimo kilku warstw nie było mi za ciepło. Podobają mi się też kółeczka przy suwakach, sooo retro! Musiałam odczepić rzemyki, które do tych kółek były przywiązane, bo dawały nieco tandetny efekt. Teraz kółeczka mogą błyszczeć ;) Torba ze skarabeuszem zazwyczaj towarzyszy mi na zakupach w markecie, ale do tej stylówki pasowała bardziej niż klasyczna 'vintage'. 
A jak Wam się podoba? Dajcie koniecznie znać!





jacket - Rosegal (similar here), sweatshirt - second hand, pants - TK Maxx, creepers - Demonia, bag - Klaudia Markiewicz

I must say I actualy live in these corduroy pants, they are so comfy and look great with everything I wear! I only take them off when at home in my bed, haha!
Today's outfit is inspired by my favorite grunge and punk style. This Rosegal embroidered jacket is perfect with sweaters and sweatshirts, for example this Rolling Stones sweatshirt. It isn't really warm, however, so I guess it will wait until summer. I also love these metal round elements on zippers, they give such a vintage vibe! I had to detach those black straps from the zippers, because they looked kind of trashy and I didn't like it that way. 
How do you like this look?

3 comments:

  1. Taką Cię lubię najbardziej i taka zawsze będziesz mi się kojarzyć najmocniej z hasłem "purpurowa karuzela"!

    ReplyDelete
  2. Perfect pants, rad jacket! <3

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    ReplyDelete