Saturday, October 29, 2016

#138


Naoglądałam się chyba za dużo zdjęć Lilly Marlenne i wskoczyłam dziś w zestaw inspirowany męskim stylem. Za każdym razem przeglądając blog Martyny myślałam sobie 'wygląda super, ale to nie dla mnie'. I co? W tym zestawie czułam się świetnie, co więcej, ten kierunek bardzo mi się podoba i chyba nie będzie to jedyny taki 'wyskok'. Płaszczyk w stylu militarnym mam jeszcze z czasów liceum i noszę go każdej jesieni i zimy, nowym nabytkiem są płaskie buty inspirowane męskimi brogsami i bordowe sztruksy. Pod spód założyłam gładki, fioletowy golf. Bardzo lubię to połączenie kolorów, powtarza się niemal co sezon - tutaj mój zeszłoroczny wpis (Zimmermann i Tibi <3). Nie obyło się bez obowiązkowych akcesoriów - kapelusza i parasolki, dzięki którym czuję się w tym deszczu jak w Londynie!




coat - old, pants & umbrella - TK Maxx, shoes - CCC, bag - vintage

Today's outfit was inspired by wonderful Martyna from Lilly Marlenne. She is a master in masculine style, but she always gives feminine and boho vibes to her outfits. I decided to go masculine with my old military style coat, burgundy corduroy pants and black brouges' inspired shoes. I am wearing plain violet turtleneck top underneath and I just love how it combines with burgundy and black - this color combination is visible in the fashion shows every season (see my last year's post here - Zimmermann and Tibi <3) A hat and umbrella are this kind of accessories you can't go wrong with when being inspired by men's style.
How do you like this outfit?

5 comments:

  1. ej, no nie gadaj, że kogoś zainspirowałam - wzruszyłam się!
    łezka pociekła, normalnie nie wierzę :D
    Jeżeli to ma być coś w moim stylu, to jak najbardziej - aprobuję! Mogłabym się tak ubrać, tylko zapewne po fiolet bym nie sięgnęła ;P

    Ale wszystko inne - tak, tak, tak! Nawet też teczkę bym do tego dobrała!

    <3

    ReplyDelete
  2. świetnie się prezentujesz :)

    ReplyDelete
  3. Szukam podobnego płaszczyka, tylko troszkę krótszego, szeregowo zapinanego, Twój też bardzo mi się jednak podoba ^ ^

    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  4. Bardzo pięknie wyglądasz, ten styl jak najbardziej do ciebie pasuje :*
    Zapraszam: https://allixaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Wow cudownie wyglądsz *-*
    Więcej czegoś w tym stylu, bo mega ci pasuje *-*

    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete