Monday, September 26, 2016

#135/ROSEGAL


Jesień już przyszła, a wraz z nią... paczka z Rosegal! Wybrałam czarną ramoneskę z naszywkami i muszę przyznać, że robi wrażenie. Nie są to prawdziwe hafty, tylko zwykłe naszywki jakie dostać można w każdej pasmanterii, ale są wykonane na prawdę porządnie. Rozmiar o dziwo też trafiony - wybrałam L, największy dostępny na stronie z myślą, że dostanę przykrótkie lilipucie wdzianko, a tu zaskoczenie - rękawy nie są za krótkie, a pod spód spokojnie zmieści się jakieś ciepłe swetrzysko. Myślę, że w zimie będę nosić tą kurtkę równie często, jak moją siedmioletnią z Top Secret (swoją drogą niby sieciówka, a po tylu latach jest wciąż jak nówka. Może kiedyś rzeczywiście jakość ubrań była lepsza?)
Wróciłam też do stylu, w którym czuję się najlepiej: spódniczka w kratę, creepersy, czarna kurtka. Choć nie powiem, ostatnie tygodnie w sukienkach i sandałkach na koturnie nie sprawiły mi aż takiego dyskomfortu ;)
A Wam jak się podoba?
Ten model kurtki jest już wyprzedany, ale TUTAJ znajdziecie wiele innych. 







jacket - Rosegal/similar HERE, top and skirt - second hand, bag - vintage, creepers - Demonia



Autumn just arrived, so is my order from Rosegal! I chose this wonderful biker jacket with floral and butterfly patches and I must say I'm really glad of my choice. These are not real embroideries, just patches you can find in any haberdashery store, but it's made very well and looks fine. I'm also surprised by the size - I ordered size L, the biggest offered, and it suits perfectly - the sleeves are not too short, and I can also wear a cozy sweater underneath as well. It looks like my another favorite jacket, also for winter!

For this outfit I paired it with plaid skirt and creepers - kind of grunge style I feel good in. Despite my previous weeks' outfits consisting of dresses and wedges, I am glad I can go back to the style I like the most. 

What do you think about this jacket and the outfit?
This jacket is sold out now on Rosegal, but I guess you find many more interesting items HERE!

You may also follow Rosegal on Instagram!

7 comments:

  1. Such a cute outfit! I love the jacket with the cool patches! I love the oversize look as well ♡

    xx AlexisSplash

    Deadlikeyourfame.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Myślę, że to nie ma nic do rzeczy, czy sieciówkowy ciuch kupiłaś niedawno czy kilka lat temu - kurtki to wbrew pozorom solidne ciuchy, których nie nosimy często.
    A poza tym jeśli człowiek ma jako taką kulturę noszenia ubrań i trochę ich posiada, to nie niszczy ich tak szybko i łatwo.
    To moje zdanie, ale mogę się mylić.
    Oczywiście - piszę o tej Twojej "starej" kurtce ;P

    Nowa też jest świetna!
    Bo mnie się ogólnie podobają takie rockowe rozwiązania ;P

    P.S. słuchaj, ja się na HTMLu nie znam WCALE! ja po prostu kiedyś gdzieś znalazłam gotowe kody na widżety i tak mam je zapisane na dysku i tylko po prostu wrzucam na tinypica napisy poczcionkowane w photofiltrze według mojego uznania, a ewentualne dośrodkowania, wcięcia i odstępy zmienia mi Lechu w CSSie lub dopisuje w kodzie. Jeśli mogę Ci jakoś pomóc, to mogę Ci treść kodów tych moich htmli wysłać, Ty sobie tylko to pouzupełniasz swoimi linkami. ja je wrzucam na tinypica :)

    ReplyDelete
  3. Świetna jest ta ramoneska, sama się nad nią zastanwiałam.!

    ReplyDelete
  4. A ja bym przygarnęła Twoją spódniczkę. Bardzo mi się podoba. U mnie w zupełnie innych klimatach, ale myślę, że też by znalazła miejsce. A co do jakości ubrań, to przyznam Ci, że mam podobne wrażenie. Mam ubrania, które noszę od wielu sezonów i są w bardzo dobrym stanie, a te kupione niedawno, jakoś tak gorzej.

    ReplyDelete
  5. Bardzo ciekawie wygląda ta kurteczka :)

    ReplyDelete
  6. Omg that jacket is everything. I love the embroidery. Rad rad rad!

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    ReplyDelete