Thursday, May 12, 2016

#131


Dziś ubogo w zdjęcia i ubogo w tekst, nie jestem raczej myślicielką i ilekroć coś napiszę, wydaje mi się to idiotyczne. Pozostaje więc prezentacja ałtfitu: dżinsowe ogrodniczki kupiłam trzy lata temu od soie, założyłam je przez ten czas aż dwa razy. Może dlatego, że nie udało mi się jednak do nich schudnąć? 
Bluzka w psychodeliczny wzór jest z lumpeksu, kupiona kilka lat temu, założona po raz pierwszy. Zawsze wstydziłam się, że będzie mi opinać biust, a ja - cóż - mam czym oddychać, i strasznie się bałam, że będzie mnie to krępowało. Nie było wcale tak strasznie, poza tym przy moich wymiarach nawet wielki czarny sweter nie pomaga. A gdybym się tak miała przejmować, że ktoś patrzy, to bym chyba nigdy nie wychodziła z domu... 
Torebka, z lumpeksu (cóż za zaskoczenie), zdetronizowała poprzedniczkę i jest teraz ze mną wszędzie. Minusem jest jej pojemność, ale jej wygląd wszystko rekompensuje. 
Buty, creepersiątka moje, zdarte już tak, że wstyd, ale to przecież nic nie szkodzi - zazwyczaj noszę buty dotąd, aż się rozpadną :) wyglądam trochę jak dzieciak wyciągnięty z lat 90. ubrany w bluzce po mamie - hipisce, ale who cares ;)



top, dungarees, bag - second hand, creepers - Demonia

Hello everyone! This time I am wearing an outfit which looks like a mixture of 90s kid with his 70s hippie mom. I paired black dungarees with psychodelic turtleneck top. My new bag gives it a vintage twist and mirror sunglasses make me look like a hippie. How do you like it?

5 comments:

  1. Patrzę na te zdjęcia i niezbyt wiem, z czego miałabyś jeszcze chudnąć ;P
    One są z działu dziecięcego czy jak ;P?

    Przecież jesteś w nie idealnie wpasowana ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. może tu nie widać, ale są dość opięte na udach. To normalna M-ka ;)

      Delete
  2. I grewp up in the 90's, so I totally what you mean by saying a mix between 90's and 70's!
    How nostalgic haha, I love the bright part with the overal!

    Sugarcandycandy.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. I love this outfit so much. I want it all. Rad shirt and sunglasses! <3

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    ReplyDelete