Tuesday, March 8, 2016

#125


Zawsze chciałam mieć kozaki za kolano (zawsze, czyli gdzieś od roku), ale kiedy już je sobie sprezentowałam, nie za często miałam okazję je nosić. Bo za bardzo kobiece, bo zbyt eleganckie, nawet z tak masywną platformą. Nie lubię czuć się jak pańcia, ale czasem jest taka okazja i taki dress code, że wypada. Tym razem odgrzałam starego kotleta, czyli spódniczkę w czarno-biały wzór i czarną górę (jak odkrywczo!), tylko buty się zmieniły właśnie. I w sumie dzięki nim cała stylówka nabrała innego charakteru. 





turtleneck - second hand, skirt - vintage & DIY, boots - deezee.pl, jacket - old

I've always dreamed about knee-high boots (and always means 'for a year'). When I already bought them, I wasn't wearing them very often. They make me feel too feminine and too elegant, which I don't really like. But sometimes situation demands such a dress code, so this time I paired my new boots with an old set - black and white printed skirt and black top. Simple and classy, but not overdone. What do you think?

5 comments:

  1. Moim zdaniem te modele wysokich kozaków na platformie są tylko trochę eleganckie - tylko trochę ;)
    Więc tyle ile zniosę ;P
    Mnie samej się właśnie z takim podeszwy rodzajem tego typu buty podobają - z żadnym innym!
    Wszystkie inne wyglądają dla mnie kościółkowo ;P I trudno je połączyć, żeby nie wypadły wulgarnie ;P

    Twoje prezentują się świetnie!
    Ta spódnica to dla nich idealne towarzystwo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dokładnie, 3cm krótsza spódniczka i już efekt byłby nie do przejścia. Tego samego dnia widziałam jedną panią w takich właśnie 'kościółkowych' kozaczkach i spódniczce, która wyglądała na dziecięcą - białe falbanki ledwie zakrywające pośladki... i całą drogę pytałam mojego, czy przypadkiem nie wyglądam podobnie :D

      Delete
  2. This is such a cool look! Love it!

    ReplyDelete
  3. I like your classy outfit!
    The knee high boots look like knee socks!

    Sugarcandycandy.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. I love totally , very cute , I'm a great fan of over the knee boots !

    ReplyDelete