Sunday, February 7, 2016

#123



Chyba w życiu każdej 'blogerki modowej' chociaż raz nadszedł taki dzień, w którym jedynym słusznym ałtfitem staje się zwykła wyciągnięta bluza i najwygodniejsze dżinsy. Czasem mam chęć chodzić w jednej i tej samej bluzie cały tydzień, tak się przyzwyczajam. Mam dwie ulubione, teraz do minikolekcji dołączyła kolejna.
Pochodzi z chińskiego sklepu dresslink i jak na tak śmieszną cenę, jakość jest całkiem niezła. Bluza w środku jest ciepła i milusia, nadruk wydaje się dość trwały, z rozmiarówką nawet o dziwo nie było problemu - wymiary zgadzają się 'na styk', ale lepiej zawsze zaznaczyć o jeden rozmiar większy. Na paczkę czekałam jakieś 2 tygodnie, co jest dobrym wynikiem - dla porównania zamówienie z choies.com szło ponad miesiąc, w dodatku jedna z zamówionych rzeczy była niezgodna z opisem i zdjęciem na stronie, oczywiście nie doczekałam się zwrotu pieniędzy... zaproponowali mi wymianę na jakieś absurdalne punkty, które można wykorzystać tylko składając u nich kolejne zamówienie... 

Reasumując, bluzunia jest całkiem spoko i pomału detronizuje moją ulubioną The Beatles!
A, i jeszcze jedna nowość! Eko-torba od Klaudii Markiewicz. Nie cierpię kupować torebek, bo żadna mi się nie podoba, dlatego idealne dla mnie są wszelkie materiałowe worki, które pomieszczą cały wszechświat. Akurat trafiłam na poświąteczną wyprzedaż i upolowałam karaluszka za 50% ceny. A jak pięknie była zapakowana! <3 





sweatshirt - dresslink, pants & jacket - old, beanie - boyfriend's, bag - Klaudia Markiewicz via shwrm.pl, creepers - Demonia via creepers.pl

Hello! You know, in every fashion blogger's life there comes a day when all you want to wear is just a plain sweatshirt and favorite pair of jeans. I personally have this feeling today, and I really want to live in my sweatshirt forever. This one is perfect: grey (I'm not wearing black!) and with a perfect slogan - yeah, I'm a 90s kid! It comes from dresslink, and I didn't expect it will be so great to be honest. The quality is pretty good, the print looks solid, the size is adequate (well, I might have chosen one size up, but it is just beceause I got used to oversize pieces). Today I paired it with my old polka dot pants and black creepers. I accessorized it with eco-bag from Klaudia Markiewicz, a great Polish designer. I love the print! It's gonna be one of my favorites too!
There is also a special promo on dresslink: 0,01$ items and Free Shipping Items. Make sure to check it out!


1 comment:

  1. Dobrze, dobrze - wsparłaś łódzki biznes, chwali się, chwali ^^

    Klaudia robi bardzo ładne rzeczy - dobrze więc, że ten jej skarabeusz trafił w dobre ręce ;)

    ReplyDelete