Sunday, January 24, 2016

#122


Witam Was dziś #naczarno, czyli w moim ulubionym radosnym kolorze. Tę cudowną aksamitną sukienkę o fasonie inspirowanym baby doll kupiłam specjalnie z myślą o Sylwestrze; w głowie widziałam ją z butami za kolano i granatową torebką na łańcuszku... Niestety buty nie dojechały na czas i na imprezie noworocznej wystąpiłam w czymś innym. Żeby jednak nie było, postanowiłam ów outfit wyimaginowany obfocić.
Jak Wam się podoba?






dress - Oh My Love London (for sale), boots - deezee.pl, clutch - vintage

Hello my Dears! Today I've got some photos of my New Year's Eve outfit; or actually what-I-would-wear-for-New-Year's-Eve-if-my-new-boots-arrived-on-time outfit... Anyway, I bought this baby doll inspired velvet dress specially for this occassion, I wanted to pair it with knee-high boots and navy blue clutch... But I had to wear different outfit, because I couldn't imagine this beautiful dress with any other shoes. What do you think about this dress? 

2 comments:

  1. Wyglądasz jak rodem z ery glam rocka ;)
    Takie pierwsze skojarzenie ;)
    Jakby co - pozytywne, bo ja tamtą epokę bardzo lubię (i muzycznie i ubraniowo) :)

    ReplyDelete
  2. great outfit!:) the dress is so chic! I love the delicate collar!♥

    www.Lorietta.cz

    ReplyDelete