Thursday, December 31, 2015

2015 & New Years Resolutions

Nigdy przenigdy nie robiłam żadnych noworocznych postanowień, ponieważ uważałam, że to głupie - jak chcę coś zmienić, to mogę to zrobić już, teraz, jutro, za miesiąc - kiedy na prawdę tego chcę, zamiast przekładać to do 1 stycznia. W gruncie rzeczy nadal tak uważam, ale tym razem chcę postawić sobie pewien cel właśnie teraz. Jeśli obserwujecie mnie na Instagramie to pewnie wiecie, że czasem chwalę się, jak coś dobrego ugotuję. Nie jem mięsa już od prawie 2 lat i w ostatnim czasie mój jadłospis opierał się w większości (bo wciąż mam słabość do mlecznych słodyczy i żółtego sera) na posiłkach w 100% roślinnych. Weganizm pochłonął mnie w tym roku niemal zupełnie. Dzięki wspaniałym osobom z internetu (m.in. Olimpii, która udzieliła wyczerpujących odpowiedzi na moje pytania), nabyłam sporo wiedzy o wegańskiej diecie, o tym, jak wpływa ona na zdrowie i środowisko (nie wspominając już o zwierzakach), stałam się bardziej ciekawa nowych smaków i kreatywna w komponowaniu posiłków. Można powiedzieć, że opadły mi klapki z oczu i teraz dostrzegam dużo więcej niż kiedyś. 
Życzę sobie, by 2016 był dla mnie rokiem 100% wegańskim. 

Życzę sobie i mojemu narzeczonemu, by 2016 przyniósł nam mniej trudności. 'Stary' rok dał nam na prawdę nieźle w kość. 
Życzę Wam, żebyście byli dla siebie mili. Tak w ogóle, zawsze. 


I never do a New Year's Resolution. I always thought if I want to change or do something, I will no matter the time is: now, tomorrow, in a month... And I still think the same to be honest. This time however, I want to share my resolution with you guys. If you follow me on Instagram, you surely noticed my food pictures. I stopped eating meat nearly 2 years ago and since then my meals are mostly plant-based. I am still partial to sweets and cheese... Apart from that, thanks to many kind people on the Internet (or example Olimpia, who also answered few of my questions HERE) I got involved into veganism and learned so much about this lifestyle, as well as its effects on health and environment. Now I am more creative in preparing my meals, I love to discover new things and combine them into my menu. 

I wish 2016 will be 100% vegan.
I wish 2016 will bring less trouble to me and my fiance; we experienced way too much this year. 
And I wish YOU to be kind to each other, always. 

You can take a look at my summary of 2015 above. When you click on the description below the photos, you will see the full post. 
Happy New Year!

3 comments: