Thursday, November 5, 2015

#116


Człowiek uczy się całe życie. Niedawno dzięki Gosi Boy dowiedziałam się, że mam bluzkę z fontaziem. Nie miałam pojęcia, że ta szarfa, którą wiąże się pod szyją w kokardę, ma tak osobliwą nazwę. Według źródeł, fontaź był początkowo elementem ubioru męskiego; później nazywano tak też ozdoby ze wstążek, którymi kobiety przystrajały swoje fryzury.
W sumie wpadłam na to, że fajnie się będzie komponować w klimacie lat 70, stąd kapelusz i dzwony. 





flared jeans - House (old), bow shirt & sweater - second hand, coat - John Richmond, hat - H&M

This is my interpretation of the 70s trend. I found a bow shirt, which I wasn't wearing for a really long time and thought it would look nice in 70s inspired look. So I put on my flared pants and a hat, and I think the result is quite funny, but interesting. What do you think?

8 comments:

  1. Świetnie wyglądasz w kapeluszu :)

    ReplyDelete
  2. fajna stylizacja

    http://iamemilia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Chyba mnie właśnie zainspirowałaś do stworzenia zestawu ciuchowego na Fashion Weeka :P
    Także nie obraź się, jak jakoś po swojemu tam to sobie odgapię ;)

    A co do tego egzotycznego słowa na f, to również go nie znałam - chociaż pięć lat polonistyki, wiele literatury dawnej przeczytane i tego typu sprawy :]
    Ale już znam!

    I niech ktoś powie, że blogowanie nie wzbogaca!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie obrażę się, wręcz przeciwnie, bardzo jest mi miło! i czekam z niecierpliwością na Twoją interpretację :)

      Delete
  4. To ja w takim razie razie tez mam bluzkę z fontaziem i dowiedziałam się o tym teraz. Pewnie jak zapomnę to przekręcę i wyjdzie bluzka z "fotopaziem" - super look :) !!!!!

    ReplyDelete
  5. Great pop of color with the scarf! Love the coat, too! <3

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    ReplyDelete
  6. Woops! Fooled me. Hehe. Nice layering! :D

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    ReplyDelete