Monday, September 7, 2015

Holiday Part II

Jak już wcześniej wspomniałam, prosto znad morza pojechaliśmy w góry. Cała Polska w jeden dzień! Niewyspani, po całej nocy telepania się autobusem, sprincie na dworcu we Wrocławiu (swoją drogą - to chyba najpiękniejszy dworzec, na jakim byłam! Szkoda, że nie mieliśmy czasu zrobić zdjęć) i kolejnych 4 godzinach w pociągu, oczywiście bez miejscówek (udało nam się wbić do pustego wagonu, ale tam dopadł nas strasznie namolny podróżnik-punkowiec-znawcagóriżyciawogóle) - dotarliśmy do celu. Jakby tego było mało, w Szklarskiej przywitał nas rzęsisty deszcz. Mój narzeczony był przygotowany na taką wyprawę, ale ja oczywiście gardzę sportową odzieżą, więc w 15 minut moje trampeczki i bawełniana bluza przemokły do suchej nitki. 
Ledwo przytomni zakwaterowaliśmy się w naszej noclegowni, ciuchy nieco przeschły i mogliśmy ruszać. Nie przemęczaliśmy się zbytnio - byliśmy nastawieni na odpoczynek plus podziwianie krajobrazów, dlatego zamiast wymarszu na najwyższe szczyty, poszliśmy na spacer do miasteczka, zjedliśmy pożywny obiad i dopiero potem wyruszyliśmy na szlak. W 3 dni zobaczyliśmy oba wodospady i zwiedziliśmy zamek Chojnik, oprócz tego sporo spacerowaliśmy, testowaliśmy knajpy z jedzeniem i po prostu odpoczywaliśmy. 







wyglądam tu, jakbym miała wodogłowie, ale to tylko obiektyw szerokokątny :P








all I'm wearing is second hand

As I said in the previous post, we went to the mountains right after we were by the sea. 
I can't stand the overcrowded beaches, so I choose the mountains when I really want to relax. They give the feeling of peace and freedom everytime. We spent all night in the bus and then four hours in train so we were extremely tired when we reached our destination. However, even the rain and cold wind wasn't able to discourage us from wandering the tracks. We didn't plan to reach all the trails but just to take a rest from everyday life and enjoy the breath-taking views. In three days we managed to see two waterfalls, Szlarka and Kamieńczyk, we visited the Chojnik Castle as well (I want to show you next time). 

3 comments:

  1. Zazdroszczę wyprawy :)
    ja całe wakacje postanowiłam przepracować i nawet na blogowanie brak czasu :(
    A jak tęskni mi się za górami !!!...
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. Fajna wyprawa i świetna bluza! :)

    ReplyDelete