Tuesday, August 25, 2015

Fall 2015 trends: Shoes

Taką zauważyłam tendencję na pokazach, jeśli chodzi o buty: botki nad kostkę, na obcasie, na słupku, na koturnie - nieważne. I bardzo przylegające do kostki, czasem sięgające nawet do połowy łydki, jak u Valentino. Czasem cholewka wygląda jak druga skóra. Różne kolory, wzorzyste, z aksamitu, koronkowe...
Podobają Wam się? Jakie są Wasze ulubione fasony? Ja mam jeszcze Vagabondy z zeszłej zimy, chociaż marzą mi się kozaki w stylu lat 70. - czarne, lakierowane, na niewielkim obcasie, o
TAKIE...


Chloe fall 2015


Valentino fall 2015


Ann Demeulemeester 


Givenchy fall 2015


Balenciaga fall 2014


Christian Dior fall 2015 


Alexander McQueen fall 2015


Dries Van Noten fall 2015

Louis Vuitton spring 2015



Alexander McQueen fall 2015


Have you noticed this shoe trend? Stilettos, wedges, chunky or irregular heels, that are really tight in the ankle part. They sometimes look like second skin. Made of different materials: leather, velvet, suede, lace, in different colors and prints. 

Do you like this trend? What is your favorite type of fall/winter shoes?
I've got a pair of Vagabond boots from last year, but I'd love to own a pair of knee-high patent boots like these Saint Laurent babies...

1 comment:

  1. Super trendy , znalazłam coś dla siebie ! :)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    PS: Będę bardzo wdzięczna za klik TU <3

    ReplyDelete