Monday, August 17, 2015

#110


Odgrzebałam na tablecie jakieś stare zdjęcia, więc z braku laku je dodam. Wiem, że minę mam jak obrażony, zbity pies, ale nic na to nie poradzę... Upały trochę odpuszczają, choć mam nadzieję, że w weekend nie będzie za zimno na plażowanie (urlooop!), a potem na spacerowanie po górach :) nie mogę się doczekać <3 jak spędzacie wakacje? Byliście gdzieś, planujecie jeszcze jakieś wyjazdy? 




shirt, T-shirt, shorts - second hand, bag - souvenir shop, sneakers - Heavy Duty

These photos are quite old, I don't remember whe we took them actually, but decided to post them (in fact I did this because I don't have any new outfit pics right now)... the heat seems to be decreasing, I hope the weather will be good for me this weekend cause I've got my vacation finally! Can't wait to see the mountains again.
How is your holiday going? 

4 comments:

  1. O, Boże!
    Dzięki Ci, że przypomniałaś mi ten znaczek - gdzieś w czeluściach mojej szafy jest bluza z Woodstocku przywieziona przeze mnie, która chyba od dziesięciu lat światła dziennego nie widziała.
    Z tym samym znaczkiem ;)

    Muszę ją odkopać, bo jesień blisko, a ciepła była - przyda się ;P

    Ja to wiesz już, gdzie urlopowałam ;P
    W ten weekend zasadzam się do powrotu na ziemie krakowskie - nie było mnie tam trzy lata, więc z chęcią zobaczę, co się w Grodzie Kraka zmieniło ;)

    ReplyDelete
  2. Beautiful grunge chic look! Perfect sunglasses. <3

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    ReplyDelete
  3. kocham twój grungeowy dotyk w każdej stylizacji <3 to wygląda wspaniale <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Niesamowicie podoba mi się Twój blog ,styl pisania i styl ubioru .
    Obserwuję i liczę że zajrzysz też do mnie :)
    http://polinapaola.blogspot.com/

    ReplyDelete