Monday, August 10, 2015

#109


Gorąco jak w piekle. A ja na czarno. Toruń taki piękny, jedzenie takie dobre... polecam Fit&Green, mają najlepsze wege burgery <3
Jak przeżywacie te upały?







dress - second hand, choker - choies.com, creepers - Demonia

Toruń is one of the most beautiful cities in Poland. The architecture is really breath-taking. I love it even in this extreme weather, I feel like melting... Anyway, if you're gonna visit this place, I would recommend Fit&Green restaurant, it's located in the old town (you can also find them on facebook and instagram). They have delicious vegan burgers and much more!

8 comments:

  1. świetna sukienka

    http://iamemilia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. ja bunkruję się w domu i włączam dwa wentylatory ;P
    w pracy mam chłodno, ale co zrobić... remont - przymusowy urlop ;P

    świetna ta sukienka!

    ReplyDelete
  3. fajna sukienka ;)

    www.emynia.com

    ReplyDelete
  4. Byłam w Toruniu tylko przejazdem, ale faktycznie to piękne miasto <3
    Wyglądasz super, no kurde super :D

    http://coeursdefoxes.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Dawno nie robiłem wege burgerów. A kotlety sojowe (których też dawno nie robiłem), takie dobre...

    ReplyDelete
  6. Aleś mi narobiła smaka na burgery w tym momencie, chyba będę musiała zaciągnąć mojego Marka na nie dzisiaj wieczorem :>

    ReplyDelete
  7. Simple and chic <3 Great shots!

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    ReplyDelete