Monday, July 6, 2015

Summer Shoes - czasnabuty.pl

Odkąd odstawiłam mięso, staram się 'zweganizować' moją kuchnię, ale też i inne obszary mojego życia. Wybieram kosmetyki ze znaczkiem vegan, szukam nieoznakowanych marek, które mają w ofercie pojedyncze wegańskie produkty (blog Kocie Uszy spadł mi z nieba <3 ), jednak kiedy przychodzi mi znaleźć ładne nieskórzane buty, zaczynają się schody. Ja wiem, że skóra to jakość, że wygoda, że na dłużej posłużą (sama zresztą jeszcze rok temu kupiłam skórzane Vagabondy). Ale teraz postanowiłam pójść o krok dalej i przynajmniej starać się omijać skórzane wyroby. 
W sklepie czasnabuty.pl znalazłam kilka fajnych modeli na lato, w przystępnych cenach. Skóra ekologiczna. Dodatkowo sklep oferuje zniżkę 23% na nieprzecenione modele aż do 15 sierpnia - wystarczy wpisać kod "BEZVATSMS" podczas składania zamówienia. 
Zastanawiam się nad poniższymi modelami, które podobają się Wam najbardziej?






Wszystkie buty znajdziecie TUTAJ.

Here are some of my favorite sandals for summer. You can find them HERE. This store also ships worldwide and these shoes aren't really expensive! What is very important for me is the fact that they were made of fake leather. Since I stopped to eat meat, I put more attention to other aspects of my life: I not only try to eat more 'vegan' than vegetarian, I also look for cruelty free cosmetics, and now it's time to buy a non-leather shoes. I know leather is usually more comfortable and better quality, but I think there are more important reasons for not buying it. What do you think?

4 comments:

  1. Kocham ten sklep, mam sporo butów od nich i wszystkie w idealnym stanie mimo iż niektóre mam ponad 2 lata :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo super, zastanawiałam się właśnie jak z jakością :)

      Delete