Friday, July 10, 2015

#107


Praca z dziećmi jest masakrycznie wyczerpująca. Dziś miałam zajęcia z kuchni wegańskiej z potworkami w wieku 4-10 lat. Po dwóch godzinach byłam bardziej zmęczona, niż po 12 godzinach pracy fizycznej :o strach pomyśleć, co będzie, jak się doczekam własnych! Wtedy już nie ma urlopu, weekendu, mama jest mamą 24/7...




denim shirt, velvet leggings - second hand, T-shirt - Jack Daniel's

Working with kids is a really exhausting thing. Today I spent 2 hours with kids aged 4-10, we were preparing vegan meals: falafel and coconut balls. These first ones disappeared from the plate in a minute! After that I was so tired like after 12 hours of hard physical work. I can't imagine what it's gonna be like when I'll have my own kids! Being a mom is a full-time job with no weekends and no holidays....

8 comments:

  1. Wszystko co lubię w jednym secie, super :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    ReplyDelete
  2. świetny T-shirt fajnie połączony z jeansową koszulą:)

    ReplyDelete
  3. Właśnie dlatego ja chyba nie palę się do macierzyństwa ;P
    Te kilkadziesiąt godzin praktyk - najpierw na jednych a potem na drugich studiach - uświadomiło mi, że w dzieciach najpiękniejsze jest to, że nie są moje ;P

    To chyba trzeba mieć we krwi - dryg do pracy z dzieciakami ;P
    Inaczej to i one się z nami męczą i my z nimi ;P


    Ej, daj tę kurtkę - tak, jak za dżinsem nie przepadam, tak zestawienie jej z tą koszulką jakoś tak natchnęło mnie na wyszperanie podobnej w jakimś lumpeksie ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. dokładnie - są fajne jak nie są nasze, albo jak śpią! :D

      Delete
  4. świetna stylizacja!
    a co do dzieciaków, to znam ten ból bo mam 2-latka w domu i ma więcej energii niż olimpijczyk :)

    ReplyDelete
  5. Awesome shots :) I think you must share your photos on www.voguedrobe.com, too :)

    ReplyDelete
  6. perfect outfit, love your style! I'm following <3

    londonandcoffee.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Rad leggings! I totally want to steal those from you! Hehe. <3

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    ReplyDelete