Thursday, June 4, 2015

Happy 22 birthday to me!


Urodziny miałam co prawda wczoraj, a świętowałam tydzień wcześniej u rodziców, aaaale... chciałam się pochwalić, ponieważ w prezencie dostałam wymarzoną maszynę do szycia <3 Nareszcie! Nie ma wymówek, bierzemy się do roboty :D
Mój nowy sprzęt to oczywiście Łucznik, jeden z tańszych modeli dla zielonych. Dźwignia stopki jest po wewnętrznej stronie, a w Łuczniku mojej mamy była po lewej, teraz z przyzwyczajenia sięgam z lewej i trafiam ręką w powietrze :P





My birthday was actually yesterday, and I was celebrating a week ago when I went to my parents for a vacation, but... I would like to share with you with my birthday present - I've finally got my sewing machine! <3 
My machine was made by Łucznik, the best Polish brand producing sewing machines and accessories. This model is for beginners, so it will be easy to get to know how it works :) 
I am so happy now! 

2 comments:

  1. Yay! Happy happy birthday! <3 ^_^ <3 The sewing machine is so darling and it has my name on it. Haha. :P I'd like to get a sewing machine, someday. I hope it looks as cute as this one!

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    ReplyDelete
  2. gratuluję i życzę powodzenia :)
    ja na moją maszynę długo czekałam , na początku szyłam co się dało. Ileż ubrań w ten sposób zepsułam ;)
    Ale jednak to nie dla mnie... nie wychodzi mi, może za szybko się zniechęciłam ?

    ReplyDelete