Wednesday, June 24, 2015

#106


Pracuję obecnie nad pewnym nowym projektem, dość skromnym na razie, ale mam nadzieję, że przerodzi się w coś większego. Jak to ja, zawsze snuję same najczarniejsze scenariusze, ale przecież zazwyczaj okazuje się, że nie taki diabeł straszny...
Zdjęcia zrobiliśmy jeszcze podczas słonecznej pogody, nawet ja zrezygnowałam na chwilę z czerni.





dress, denim vest - second hand

I'm quite busy these days, cause I'm working on some new interesting project right now. Hope it will turn into something bigger! I always see only the darkest side of everything, despite I know things are not that bad in the end... so I hope everything will be fine.
We took these photos when the weather was nice, I even wore a non-black outfit! The dress is an old piece I bought in second hand store few years ago, and I still love it. I paired it with light denim vest to make it more grunge-looking.
Now it's raining all the time and I have to force myself to go to work or to do shopping... 

5 comments:

  1. Masz rodzaj okularów, który strasznie lubię :) Świetne są :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    ReplyDelete
  2. to trzymam kciuki, żeby projekt się udał!
    wsparcie zawsze się przyda - nawet mentalne jedynie ;)

    a zestaw jest fajny - lubię te Twoje grunge'm inspiracje.
    Przypominasz mi mnie z młodych lat - może dlatego tak lubię tu zaglądać :)

    ReplyDelete
  3. Ciekawe, co to za projekt...
    Wcale nie zrezygnowałaś z czerni, są rajtuzy!
    fajnie wyglądasz, przywodzisz mi na myśl czasy liceum.

    ReplyDelete
  4. Beautiful combination! Love the denim with the florals!

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    ReplyDelete