Tuesday, May 5, 2015

70s hippie ideas

Ciężko u mnie z regularnością, ale za to przygotowałam na dziś dwa kolaże zawierające kluczowe elementy garderoby inspirowane stylem hippie i latami 70. Są frędzle, jest zamsz, są dzwony, spódnice A-line i buty na platformach. Pierwszy zestaw dla bogaczy, drugi z ubraniami z sieciówek. Oczywiście są jeszcze wyprzedaże i lumpeksy, ja celuję głównie w ostatnią opcję. 




Hippie70s expensive ideas





Hippie 70s ideas for medium budget






Today I made two sets with examples of items inspired by hippie and 70s style. There is suede, tassels, A-line skirts, flared pants and platform shoes. You can choose from expensive luxury pieces and those from regular shops like H&M or Topshop.
I prefer shopping second hand, though, but you can also buy something great on sale.

4 comments:

  1. piękne te pomarańczowe dzwony z 1 kolażu!

    ReplyDelete
  2. Ładnie to ujęłaś, zestaw dla bogaczy hehe. Chociaż gdyby wymienić buty to drugi kolaż zdecydowanie bardziej do mnie przemawia. Ja również jednak w tym przypadku zdecydowanie stawiam na SH. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. podobają mi się te pomarańczowe spodnie :)

    ReplyDelete
  4. Wow, love this selection!! specially A-line skirts and shoes :-)

    www.kikabibi.blogspot.com

    ReplyDelete