Friday, April 24, 2015

Instagram/giveaway results


Przedstawiam dziś wyniki konkursu, przepraszam za ten poślizg czasowy. 
Generator liczb spośród 5 zgłoszeń wylosował... 



...nr 3, Weronika Dąbrowska.

Natomiast wyróżnienie za najciekawszą odpowiedź otrzymuje Magda G
Dziewczyny, sprawdźcie swoje skrzynki mailowe!


Na koniec dodam, że możecie mnie też śledzić na instagramie - broniłam się przed tym jak mogłam, ale i na mnie przyszedł czas ;) 



Hello guys, I'd like to say you can follow me on instagram, I finally gave in! 

3 comments:

  1. Świetny blog, napewno będę tu wpadać częściej!
    Konkursy internetowe

    ReplyDelete
  2. Dziękuję bardzo i gratuluję zwyciężczyni :D
    Karolina świetny pomysł z tym konkursem,co do nowego koloru włosów to chyba jeszcze się nie wypowiadałam,ale jest bardzo oryginalny i do twarzy ci w nim + ta fryzura mega dziwna <3

    ReplyDelete
  3. ojej :D bardzo dziękuję ! :) jestem mega zaskoczona ! A nowy kolor świetny :)

    ReplyDelete