Sunday, April 12, 2015

#97


Zdjęcia takie jakieś niewyraźne, tak to jest, jak się człowiek śpieszy... Wyciągnęłam moje piękne i cholernie beznadziejne sandały, upolowane rok temu na eBay'u. Owszem, są cudowne, do wszystkiego pasują i nawet wygodnie się w nich przemieszcza, ale jakość tak ch*jowa... Po kilku wyjściach odkleiła mi się podeszwa. Za równowartosć 100zł oczekiwałam, że przetrwają chociaż jeden sezon, ale tu niestety klops. Oddałam je do szewca, który załamał ręce: "gdzie pani taki badziew dostała? niech pani zwróci! toż to miękkie jak plastelina, jak to ma się trzymać?" xd Ale skleił najlepiej jak umiał, na dodatek przybił mi gdzieś tam gwoździa, żeby lepiej trzymało. Jak na razie jest dobrze. Mówię Wam, nigdy więcej kupowania tanich pierdół... gdziekolwiek. Wolę dwa lata oszczędzać i kupić coś, co nie rozwali się po dwóch spacerach. 

A jakby ktoś chciał, zapraszam na mały konkursik :)






dress - second hand, sandals - ebay


5 comments:

  1. Ładnie Ci w takich kolorach :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ klik! :))

    ReplyDelete
  2. Niestety coraz rzadziej cena i jakość nie idą w parze. Za stówkę też bym czegoś lepszego oczekiwała, a i mnie się tak przytrafiło, dwa razy na nogach a tu podeszwy nie ma. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. fajna sukienka

    http://iamemilia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. I love the simplicity of this dress. It looks very well made and the front pockets are super cute. Beautiful!

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    ReplyDelete