Tuesday, February 24, 2015

#93


Grzywka już jest, teraz myślę nad jakimś kolorem... chciałoby się fioletu, ale narzeczony chyba by mnie opuścił :D a dziś mi się nawet śniło, że pofarbowałam pół głowy na czarno, a pół na fioletowo... (to na pewno znak!!!)
Stylówka ze spódnicą, którą samodzielnie podziurawiłam oraz dzikim swetrem z lumpeksu, który czekał na premierę od grudnia. Enjoy!






skirt - second hand/DIY, cardigan - second hand, boots - Vagabond, bag & belt - vintage, top - Cropp/DIY


Finally I cut my hair and I've got bangs! Now I'm thinking of some new color, I'd like to dye my hair purple, but I'm afraid my boyfriend will leave me :D I've even dreamt about dying half of my head black and the other half purple, maybe it's a sign! 
The outfit consists of the skirt which I ripped myself and an animal cardigan bought in second hand in December, worn only now. Hope you'll like it!

4 comments:

  1. Jak ja się ucieszyłam Karolina jak ty mi komentarz napisałaś :) Ja obserwuję cię już od dawna,w sumie dużo znajomych o tb mówiło,że jesteś z moich okolic,że masz fajne zdjęcia itp,zajrzałam i faktycznie,a najbardziej cieszy mnie to,że ludzie od nas ,,ze wschodu '' mogą coś osiągnąć :D
    A ten sen to był na pewno znak ! :D

    ReplyDelete