Saturday, January 3, 2015

#86


Jestem osobą raczej zimnolubną (bez przesady of kors), znacznie lepiej znoszę mrozy niż upały. Taką zimę jak na zdjęciach po prostu uwielbiam <3 to chyba zresztą najpiękniejsza zima w całym moim życiu, choć trwała tylko tydzień. Zdjęcia są jeszcze z 2014 :P na niektórych mam dziwacznie powykrzywiane nogi, ale mogłam wybierać między tym a dziwacznie wykrzywioną gębą...

Przy okazji:
zapraszam na moją nową fejsbukową stronę NEW & VINTAGE SHOP, gdzie możecie na prawdę tanio kupić nowe i używane markowe ubrania :) link do strony jest też w zakładce u góry. Zapraszam do lajkowania!









This is probably the most beautiful winter in my entire life. I'm rather this kind of person who feels better in winter rather than in hot summer so for me this is pure magic <3 These pictures were taken in 2014, just few days after Christmas and unfortunately the snow is gone now... 

4 comments:

  1. Uwielbiam zestawy z kapeluszami :)

    ReplyDelete
  2. Wow that place is so magical, I prefer winter too <3 Also, I love your outfit and the photos, that coat looks amazing!
    I checked your vintage shop! Congratulations! I'd love to buy something someday :)

    x

    ReplyDelete
  3. wyglądasz bardzo fajnie, najbardziej podoba mi się płaszcz, jest super! no i ten kapelusz <33

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete