Wednesday, August 20, 2014

#63


Minęły dopiero dwa tygodnie, a mam wrażenie, że to cała wieczność. Znalazłam pracę. Całkiem fajną, zważywszy na wcześniejsze moje perypetie z tymże związane. Ale na razie cicho sza.
Nie wiem, czy uda mi się regularnie tutaj pisać, będę się starała przynajmniej raz w tygodniu. Chyba że chcecie czytać/oglądać jakieś inne bzdurki, to dajcie znać w komentarzach.
Noo i już jesień czuć w powietrzu, a letnich ałtfitów nie zdążyłam obfocić. Jak co roku zresztą. Ale to nic, bo jesień najbardziej lubię. Kupię znów jakieś swetry w lumpeksach, bo wszystkiego do walizek nie zmieściłam i mnóstwo rzeczy będzie leżało odłogiem u mamy... 






blouse & shoes - second hand, bag - vintage

I feel like I haven't been here for ages. Finally I found a new job, but I don't want to tell anything more about it right now. I'm really excited, that's all you need to know! ;) It is not my dream job, but it's definitely much better than what I was doing earlier.
I'm afraid I won't be able to post regularly. I will try to write something once a week at least. Unless you would like to read about other topics? Let me know, I will consider every idea.
The autumn is already in the air. I didn't have enough time to photograph my summer outfits. It's the same every year... but, anyway, I love autumn and I can't wait for it! I'm gonna buy some cosy, second hand sweaters, since almost all of my autumn/winter clothes are left at my parents' house...

1 comment:

  1. genialne spodnie;)
    pozdrawiam cieplutko ;)) woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete