Monday, July 7, 2014

#60


Już jestem nad morzem, ale foty jeszcze domowe :) obroniłam się na 4+ i następnego dnia wsiadłam do pociągu. Teraz pracuję, mam u boku mojego wspaniałego, wszystko jest jak ma być :) za dwa miesiące kolejna przeprowadzka, taka już całkiem, zupełnie. Cieszę się.
A co do outfitu - trzeba troszkę popracować nad brzuchem i będzie można chodzić w takich crop topach, ale to po wakacjach, bo teraz nie mam nawet czasu nosić crop topów. Także posty będą rzadziej, ale będą. Spódniczkę już kiedyś pokazywałam, golf to jakiś staroć, sandałki jak sandałki. Cholernie skracają moje i tak krótkie już nogi, ale my się tym nie przejmujemyyy....



crop top - old, skirt - DIY, sandals - ebay

Hello my dears! I'm by the sea already, when I passed the last exam I took a train the next day and here I am. But these photos were taken when at home. Now I have a job and I have my boyfriend by my side, so everything is on its place. After two months I'm moving house again, I can't wait!
The outfit consists of a skirt which I made myself and a turtleneck, very old one, I don't remember where it is from. These sandals make my legs look even shorter than they are, but I don't care, they are so pretty. 

3 comments:

  1. Ja właśnie robię brzuch pod crop topy :D Tylko, żeby było śmieszniej ten kupiony w H&M jest na mnie za długi i nie ma tego efektu jak u Ciebie :D A butów tego typu szukałam wszędzie, mimo tego skracania - piękne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szukaj butow w topshopie albo na asosie, tych z ebay ktore ja kupilam nie polecam jednak...

      Delete
  2. Nice outfit! Love the skirt!

    x Dawn
    www.wickedlypleasant.blogspot.com

    ReplyDelete