Saturday, June 28, 2014

New In: Heavy Duty Sneakers

Marzyłam o butelkowo-zielonych Martensach, mam za to butelkowo-zielone trampki. A kupiłam je z przymusu, bo spacerując po mieście w moich super-zajebistych, super-wymarzonych i super-idealnych sandałach, zauważyłam, że .... odkleja mi się podeszwa!!! Dobrze, że w porę się zorientowałam, na szczęście CCC było blisko, myślę - a kupię sobie jakieś tanie trampki, przydadzą się... Wchodzę więc, rozglądam się, a tam nowe stoisko z trampkami HD i Vansami. Zobaczyłam te zielone i klamka zapadła. W dodatku ostatnie w moim rozmiarze. Cena - 99zł - dużo jak za trampki, miałam w planie wydać jakieś 2 dyszki, ale jak sobie pomyślę, że Conversy kosztują jeszcze 2x tyle, to nie żałuję wydanej kasy. I myślę, że w razie jakichś 'usterek' nie będzie problemu z reklamacją, bo na naprawę lub zwrot sandałków nie mam raczej co liczyć (zamawiałam na ebay'u)... następnym razem pomyślę dwa razy i kupię droższe, ale oryginalne... oddałam je do szewca, więc jeszcze trochę w nich pochodzę, ale niesmak pozostał. 


Heavy Duty sneakers

I was always dreaming about Dr Martens boots in bottle-green, but I've got bottle green sneakers instead. They are awesome, I love the color and the fact that there was the last pair in my size makes me even more happy! They will be perfect for summer, they are super comfy and fit everything! 

4 comments:

  1. They are awesome, I love the color <3

    ReplyDelete
  2. They are SO awesome!

    x Dawn
    www.wickedlypleasant.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. ale super <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete