Wednesday, June 11, 2014

New In: Flatform Shoes


Niedawno wspominałam, że zrobiłam sobie mały urodzinowy prezent - dwie pary butów :) Przez prawie dwa miesiące szukałam idealnych, białych sandałów na grubej podeszwie, jednak wszędzie albo zaporowe ceny, albo brak mojego rozmiary, albo, w przypadku licytacji, ktoś mnie w ostatniej chwili ubiegł... Wreszcie znalazłam te jedyne na ebayu. Na zdjęciach wyglądały całkiem zwyczajnie, ale kiedy paczka dotarła... co tu opowiadać, jestem zachwycona :) są super wygodne, wyglądają świetnie (pasek na kostce może trochę skraca nogi, ale nie ma tragedii), pasują do wszystkiego! Także jest na 90% pewne, że będę katować Was tymi butami przez najbliższe miesiące. 
Druga para to czarne, zamszowe, pikowane flatformy (River Island). Znalazłam je w lumpeksie, zapłaciłam 24zł. Myślę, że to nieduża kwota. 
Które Wam podobają się bardziej?

P.S. Przypominam, że wysprzedaję swoje rzeczy na allegro - ubrania, torebki, buty od 1zł bez ceny minimalnej




Some time ago I mentioned that I made a litte gift for myself because of my birthday - I purchased a pair of new shoes (and shoes are really my thing). I was looking for a perfect pair of white chunky sandals, but I couldn't find any - they were too expensive or my size was not in stock... Finally I found them on ebay. They looked somehow plain in the pictures, but when my parcel arrived, I was delighted! They are super comfy, they look perfect, and they can be worn to almost every outfit. I'm sure I will be wearing them all the time!
I also bought another pair of shoes - these are black suede quilted flatforms from River Island. I found them in second hand store and paid just 24zł (which is €6).
Which ones do you like more?

3 comments:

  1. Happy birthday to you! sorry for being late u.u
    And about the shoes, they're beautiful, the white ones are amazing <3

    ReplyDelete
  2. nie wiem czemu ale jakoś nie podobają mi się buty na platformie, ale wiadomo, o gustach się nie dyskutuje. Najważniejsze,że Tobie się podobają ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ależ oczywiście, że się dyskutuje! Ile osób, tyle gustów, a normalną rzeczą jest wymienianie się z innymi swoimi poglądami/upodobaniami.
      Ja lubię platformy, ale nie cierpię butów na szpilce i mam prawo głośno o tym mówić :)

      Delete