Friday, May 9, 2014

#54



Kiedy zobaczyłam w lumpeksie tą (tę?) frędzelkową tunikę, przed oczami miałam wiosenną kolekcją Junyi Watanabe. Taki mroczny hipis, albo mormon z plemienia brudnowłosych. Takie pierwsze skojarzenia z kolekcją. Nie chciałam tak bardzo inspirować się stylizacją z pokazu i postanowiłam jednak umyć włosy... i tak deszcz zniweczył idealnie gładką w zamyśle fryzurę. A zaraz po ostatniej klatce przestało padać i wyszło piękne słońce. Prawie zgubiłam parasolkę. Na szczęście ludzie nie są tacy bardzo źli i jednak ktoś się nią zaopiekował i zwrócił mi ją. Mała rzecz, a cieszy. 








tunic - second hand, boots - Jeffrey Campbell 

8 comments:

  1. Niby zajeżdża gotykiem, a jednak jest w tym dużo nowoczesności :D Podziwiam Cię za umiejętność chodzenia w tych Campbellach!

    ReplyDelete
    Replies
    1. chyba nagram filmik, jak w nich chodzę, skaczę i biegam, bo co rusz ktoś pyta "jak w nich chodzić?" normalnie! Najpierw lewa noga, potem prawa, ważne, żeby się nie pomylić i nie postawić np 2x lewej... :D

      Delete
  2. Ale świetnie wyglądasz! *o* W lumpekesach naprawdę można znaleźć cudeńka :)) Te buty, ah! *o*
    Jeśli będziesz miała czas to zapraszam do obejrzenia mojego filmiku na yt i kliknięcia łapki w górę jak się spodoba! Pozdrawiam :)
    https://www.youtube.com/watch?v=huU3mf3TwPA&feature=youtu.be&hd=1

    ReplyDelete
  3. Przepiękna stylizacja, zakochałam się w bucikach ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  4. You look so cool! Those shoes are perfect!

    ReplyDelete
  5. potrafisz zachwycić czernią <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. beautiful outfit, I love the top ♥

    ReplyDelete
  7. wow♥ those shoes are amazing! great look!:)

    www.Lorietta.cz

    ReplyDelete