Saturday, March 1, 2014

DIY velvet top & skirt

Jeśli ktoś uważnie śledzi mojego bloga (jest tu ktoś taki? ;) to zapewne zauważył, że ubrania kupuję zazwyczaj w lumpeksach. Jakieś 80% mojej szafy to ciuchy kupione za grosze. Nie zawsze jest tak, że kupuję coś, bo mi się podoba, czasem rzecz jest koszmarnie uszyta lub tak wielgachna, że niemożliwa do noszenia. Ostatnio kupiłam dość brzydką spódnicę o staromodnym kroju tylko ze względu na piękny materiał - aksamit w chłodnym odcieniu fioletu, z wytłoczonym kwiatowym wzorem. Od razu miałam przed oczami jakiś fajny, krótki top w stylu lat 90, wzięłam więc tą paskudną kiecę i poszłam do kasy. Całe 6zł, a materiału wystarczyło na bluzkę i spódniczkę - ale już dość prostą i 'modną'. 
Oczywiście bez pomocy mamy cały eksperyment nie udałby się, dziękuję za pomoc <3



If you follow my blog and carefully, you must have noticed the fact, that I buy clothes mainly in second hands. That means about 80% of my wardrobe. Sometimes I can buy some piece even if it's ugly, too big or old-fashioned, just because of the fabric it's made of. Some time ago I bought an old-fashioned skirt made of purple velvet with floral pattern. I paid only 6PLN (about 2$)! I used this fabric to sew this crop top and there was enough material for the skirt, too. How do you like it?
Big thanks to my mom who helped me <3

6 comments:

  1. jejku.. ale masz krzywe nogi ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ups, zapomniałam wyfotoszopować ;)

      Delete
    2. gratuluję dystansu ;)
      i oczywiście gratuluję anonimowemu, że zapomniał się zalogować...

      Delete
  2. Lovely! So cool you made it yourself!

    ReplyDelete
  3. ten topik jest przeuroczy, strasznie podoba mi się moda z poprzednich dekad :D

    +co powiesz na współną obserwację?
    http://atoniics.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Zgadzam się top jest uroczy i całość świetna :)
    jakieś dodatki i byłoby mega!

    ReplyDelete