Wednesday, February 26, 2014

#42


Witajcie kochani! (tiaa, naoglądałam się za dużo Jak tra Lala)... Nie mam pojęcia co napisać. Człowiek jest najmądrzejszy przed snem, wtedy władam biegle 5 językami, do głowy przychodzą mi najcelniejsze riposty i mam pomysły na 5 felietonów, ale jak przychodzi do napisania krótkiego posta, to w głowie pustka. A zasnąć jak nie mogłam, tak nie mogę nadal. Tak samo rzecz się ma ze sprawami nie cierpiącymi zwłoki. Ostatnie dwa miesiące minęły pod znakiem #pracolicencjackanapiszsięsama. Niedługo marzec, a ja nie spłodziłam nawet marnego rozdziału... Wiosna idzie, czas zabrać się do pracy. Hej! 













sweater, dress, scarf, bag - second hand


Hello Dears! Haven't posted any outfit post recently, here I am with some new stuff. I never know what to write, I always have so many ideas, but when it comes to actually writing something, my mind is totally blown out! Now I need to focus on my bachelor degree, but I've written almost nothing during last two months... It's time to get down to work!

3 comments:

  1. Such a nice outfit! Sporty but casual and still girly :) x Anna
    www.fashionanna.com

    ReplyDelete
  2. Najgorzej jest się zmobilizować, ale im więcej i częściej się pisze tym łatwiej to przychodzi :) tylko czasu brak niekiedy!

    Bardzo przyjemny pozytywny zestaw :)

    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  3. Przepiękna torebka!
    Powodzenia z pracą dyplomową!!! :)

    ReplyDelete