Tuesday, January 14, 2014

#40




Czy Was tak samo drażnią wszelkie poradniki i listy pt.: "Co każda kobieta powinna mieć w swojej szafie"? Gdy widzę zdanie o podobnej konstrukcji, momentalnie przestaję czytać, nieważne, jak ciekawy mógłby być ten artykuł. Ileż to razy spotykałam się z wyświechtanymi frazesami, że klasyczne czarne szpilki, albo granatowy kardigan, biała koszula albo elegancka marynareczka... Cóż mi po tej marynarce (bo kiedyś wierzyłam w te wszystkie bzdety i kupiłam taką) skoro założyłam ją tylko raz, i to po krótkim czasie zdjęłam, tak mnie uwierała. Nie, wcale nie materiał był zły. Po prostu tego nie czułam. Niby elegancja Francja, ale w marynarce, choćby nie wiem jak każualowej, czuję się jak w kaftanie bezpieczeństwa. Po co takiej pani o sportowym trybie życia najwygodniejsze nawet szpilki, skoro będzie się w nich czuć koszmarnie i o zgrozo! chodzić niczym na kaczych nóżkach? O wiele lepiej sprawdziłyby się równie eleganckie, płaskie oxfordki. Po co się męczyć i ubierać na siłę, tylko dlatego, że jakiś od-siedmiu-boleści-stylista napisał tak w swojej książce/gazecie? 

TY nie jesteś KAŻDA. Jesteś wyjątkowa, nie ma takiej drugiej jak TY. Jeśli nie nosisz czerni, nie kupuj małej czarnej, 'bo powinnam ją mieć'. Żyj w zgodzie ze sobą, obserwuj, co lubisz, w czym czujesz się najlepiej, drogą prób i błędów wypracujesz sobie swoją własną, indywidualną listę 'must have'. Inspirowanie się innymi może pomóc w procesie kreowania własnego stylu, jednak całkowite sugerowanie się lub wręcz naśladownictwo rzadko kiedy wychodzi na dobre. 


To tyle z ogłoszeń parafialnych, ja dziś w sukience z lumpa, bluzie z lumpa oraz kurtce z lumpa. Można? Można!






dress as a skirt, The Beatles sweatshirt, leather jacket - second hand

fot. Alexandra Hul Photo

5 comments:

  1. zawsze zachwycasz mnie swoimi wspaniałymi lookami <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. skórzana kurtka i ta bluza - świetne połączenie!
    ★ blog

    ReplyDelete
  3. sytloweczka oki, ale czemu zdjecia nie ostre. chyba czas fotografa pogonic

    ReplyDelete