Tuesday, December 24, 2013

#38




Czy turkusowe skarpetki są czymś nienormalnym, niezwykłym, niespotykanym, dziwnym? Kiedy szłam tak sobie ulicą w tych turkusowych skarpetkach, miałam wrażenie, że ludzie patrzą tylko na nie. 

Dziś podobno święta, więc życzę Wam smacznej kolacji, bo wszystkiego najlepszego życzę ludziom przez cały rok, a nie tylko 24 grudnia. Bądźcie dla siebie mili, szanujcie się nawzajem. Nie oczekujcie prezentów, bo to nie one dają szczęście. Szczęście jest w sercu. Ja swoje już znalazłam, niczego więcej nie potrzebuję.










coat - Bershka outlet, denim shirt - mum' closet, bag - second hand, wedges & scarf - Primark (old) 

fot. Alexandra Hul Photo

P.S. zwyciężczynią w konkursie jest k.and.style, już wysyłam maila :) 

I'm not going to wish you Merry Christmas, because I think we should wish ourselves all the best not only today, but during the whole year. Stay kind, respect other people and don't expect many presents. It is not the present that makes you happy. Happiness is in your heart. 

9 comments:

  1. Śliczne te skarpetki :D
    Obserwujemy?
    http://myawesomebooks.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Jak dla mnie średnio pasują te skarpetki. Jakbyś miała coś pod kolor to tak. No ale jedynie koszula w jakimś stopniu pasuje. No ale jak kto woli. :) Za to szalik, komin masz fajny.
    http://blogowskaz.org/sligina/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ile osób tyle gustów :) ja np. nie lubię ubierać się 'pod kolor', jednak tutaj paznokcie, skarpetki, koszula, choć każde w innym odcieniu, tworzą wspólny mianownik. :) pozdrawiam serdecznie

      Delete
  3. przepięknie<3
    onserwuję i zapraszam:)

    ReplyDelete
  4. Love your shoes!!! amazing look

    http://www.facebook.com/AmandaChicFashionRoomLounge?ref=hl
    twitter & instagram : @fashionrlounge
    Fashion room lounge

    A chic kiss ;)

    ReplyDelete
  5. happy new year :) !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ten płaszcz jest genialny!
    pozdrawiam:*

    ReplyDelete