Tuesday, December 17, 2013

#37



Strasznie denerwuje mnie wrzucanie wszystkiego i wszystkich do jednego worka przy wyrażaniu opinii o czymś, o kimś lub o jakiejś grupie osób. Bardzo mnie wkurza argumentacja "bo ja tak myślę", czyli tak na prawdę jej brak. Irytuje mnie ograniczenie umysłowe, ignorancja i lekceważenie ważnych aspektów i faktów. A już najbardziej nie znoszę, gdy ktoś aspiruje do bycia alfą i omegą w dziedzinie, na której się nie zna i o której nie ma pojęcia, kreuje się na znawcę tematu, gdy tak na prawdę ma luki w podstawowej wiedzy na poziomie elementarnym. Nie znoszę samozwańczych ekspertów, przyklaskiwania głupocie i promowania jej. Niestety, głupota sprzedaje się najlepiej, a gawiedź rozbawiona siedzi przed telewizorem/komputerem/gazetą i wierzy w każde słowo. Przetrawia na swój sposób i utrwala stereotypy. Wszystkie [...] to puste lale, każda [...] leci tylko na kasę i prezenty, każdy [...] to gej, żaden z [...] nie zasłużył na to co ma. Nieważne, że od każdego wyjątku jest reguła i że wystarczy poszukać trochę dalej, głębiej, by przekonać się, że nie każdy, nie wszyscy.


Wybaczcie mi moje durne miny i pozy. Spontan.






coat - Bershka outlet, sweater - second hand, scarf - Primark (old)

5 comments:

  1. Ale fajnie wyglądasz. Studenciara na całego:)))

    ReplyDelete
  2. You look lovely!

    x Dawn
    www.artofbeingweird.wordpress.com

    ReplyDelete
  3. The coat looks great! X Anna

    www.fashionanna.com

    ReplyDelete
  4. Super! Obserwuję Cię i zapraszam do mnie :)

    www.dede-moda.com

    ReplyDelete