Monday, December 2, 2013

#35



Miesiąc przerwy, wow. Uszanowanko.

Powinnam napisać wczoraj 'hello December' ale tysiące innych zrobiły to za mnie, poza tym myślę, że macie kalendarz jak i okna. Jako jedyny odmieniec czekam z utęsknieniem na śnieg. Uwielbiam zimę i kiedy mówię to głośno, wszyscy patrzą na mnie jak na wariata. Lubię, bo można ubierać na siebie wszystko, kilka par rajstop, grube długie skarpety, sukienki, po kilka ciepłych swetrów, na to kurtkę i kamizelkę. Cudownie! Uwielbiam takie miksy tkanin, wzorów i kolorów. Dzisiaj jedynie przedsmak tego, co czeka nas za miesiąc lub dwa. Spódniczkę uszyłam sama ze starego materiału, trochę nieudolnie, ale co tam, cieszy mnie moje małe dzieło. 














cardigan, T-shirt, lace leggings - second hand, skirt - DIY, boots - Dr Martens, beanie - H&M (gift)
fot. Alexandra Hul Photo

After a month break I am back with winter outfit. Now, when the weather is much colder, I can wear many layers, tights, cosy socks, a few sweaters and a vest on the top of the jacket. I really love this mixture of colors, fabrics and prints and winter is a perfect time for such experiments. The blue velvet skirt I made myself and even if it's not perfectly done, I am very proud of that :)

8 comments:

  1. Replies
    1. może coś bardziej merytorycznego? ;>

      Delete
  2. Wszędzie, wszędzie ten december.. ;) super czapa i martensy, podoba mi sie ten zestaw :)

    ReplyDelete
  3. świetna jest ta stylizacja :)

    xx
    www.gold-lady.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. superb
    Will you like to follow each other on GFC, FB or Twitter?
    Love
    New Post: Fashion Talks
    New Giveaway: Fashion Talks

    ReplyDelete
  5. świetnie wyglądasz :) bardzo mi się podoba :) genialna spódnica :)

    ReplyDelete